1. Postanowienia ogólne.
Niniejszy Regulamin określa zasady prowadzenia Akcji Promocyjnej pod nazwą „Taniej o wartość 23% VAT-u” zwanej dalej Promocją, organizowanej przez FAGO Kociełowicz S. K. A. , zwaną dalej Organizatorem.
2. Definicje Użyte w niniejszym Regulaminie określenia oznaczają:
Organizator - FAGO Kociełowicz spółka Komandytowo Akcyjna z siedzibą w Dzierżoniowie, Ul. Rzeźnicza 7, Zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej pod nr KRS 0000260774, kapitał zakładowy: 50000.00 zł,
NIP: 8822017640
Promocja – akcja promocyjna przeznaczona dla Uczestników, obowiązująca we wszystkich marketach (Mrówkach) organizatora.
Regulamin – niniejszy dokument, który definiuje warunki i zasady udziału Uczestnika w Promocji.
Market PSB Fago – wszystkie markety (MRÓWKI) Organizatora
Uczestnik – pełnoletnia osoba fizyczna, której przysługuje pełna zdolność do czynności prawnych, która w czasie trwania Promocji dokona zakupów w Markecie PSB FAGO .
3. Zasady organizacji Promocji.
3.1 Promocja trwa od: 22.05.2025 do wyczerpania zapasów
3.2 W ramach Promocji Organizator daje możliwość nabycia Produktów w cenie sprzedaży uwzględniającej rabat w wysokości wartości podatku VAT w wysokości 23% (zwanym dalej „Rabatem”) naliczonego od ceny netto zakupionego Produktu. Rabat na Produkty objęte Promocją wynosi 18,7% od ceny brutto na zakup płytek ceramicznych, pod warunkiem spełnienia przez Uczestnika odpowiednich kryteriów określonych w punkcie 3.3; 3.4.
3.3 Promocja rozliczana będzie na zasadzie rabatu o wartości 18,7% naliczanego przy kasie od ceny brutto.
3.4
Promocja nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi, wyprzedażowymi, kuponami
rabatowymi i innymi rabatami
4. Postępowanie reklamacyjne.
4.1. Reklamacje dotyczące nieuzyskania przez Uczestnika rabatu „Taniej o wartość 23% VAT-u” mogą być składane przez Uczestnika na piśmie w Informacji Głównej w Markecie PSB FAGO.
Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać imię i nazwisko Uczestnika, jego podpis, nr paragonu lub faktury, datę złożenia reklamacji, przyczynę zgłoszenia reklamacji, adres e-mail, adres pocztowy, numer telefonu.
4.2. Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest ostateczna i wiążąca. Uczestnik o decyzji Organizatora zostanie powiadomiony drogą mailową
(na podany adres e-mail) ewentualnie listem poleconym na adres podany w reklamacji, nadanym w terminie 14 dni roboczych od daty rozpatrzenia reklamacji.
5. Postanowienia końcowe.
5.1. Treść Regulaminu dostępna jest dla Uczestników w czasie trwania Promocji w Informacji Głównej w Marketach PSB FAGO
5.2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.